گروه بازرگانی  و  ساختمانی رضایی

گروه بازرگانی و ساختمانی رضایی

تجهیزات قالب فلزی بتن ، جک های سقفی ، داربست های مثلثی ، ملزومات قالب بتن
گروه بازرگانی  و  ساختمانی رضایی

گروه بازرگانی و ساختمانی رضایی

تجهیزات قالب فلزی بتن ، جک های سقفی ، داربست های مثلثی ، ملزومات قالب بتن

خرید قالب فلزی بتن دست دوم



آخرین قیمت را از ما بخواهید

مرکز تجهیزات قالب بندی رضایی با بیش از 10 سال سابقه  درزمینه خرید و فروش قالب فلزی بتن،جک سقفی،داربست مدولار و کلیه متعلقات  قالب بندی بتن در خدمت کلیه مهندسین سازه می باشد.

این سیستم قالب بندی به دلیل سهولت کاربرد و امکان استفاده متعدد در اجرای کلیه سازه های بتنی اعم از :فنداسیون ها،ستونها،دیوارها،تیرها ،سقف ها و پل ها و سادگی مونتاژو دمونتاژقطعات ، مورد توجه مجریان صنعت ساختمان قرار گرفته است .


قالبهای مدولار در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و تولید می شوند.ضخامت رویه قالبها از ورق 3وتسمه های جانبی با ضخامت 5 و 6  می باشد.از قالبهای مدولار می توان به دفعات در پروژه های مختلف استفاده کرد . قالبهای مدولار معمولا در ابعاد استاندارد تولید شده و مورد استفاده قرار می گیرندقالبها به صورت  جوشی و خم با پهنای تسمه های جانبی 5و 6 تولید می شود.تسمه های دور قالب شامل سوراخهای منظمی با فواصل 5 سانتیمتر از یکدیگر است .که این امتیاز را به وجود می آورد تا قالبها را بتوان از هر طرف و سمتی به یکدیگر متصل نمود .عمل اتصال پنل ها به یکدیگرمعمولا توسط پین وگوه انجام می شود.عرض پنلهای مدولار از 10تا 50 سانتیمتر با مضرب 5 و طول آنها عموما 100و 150 و 200 سانتیمتر می باشد .. قالبهای مدولار مقاومت بالایی دارند و می توان از آنها به دفعات در  سازه های مختلف استفاده نمود .سطح بدست آمده از بتن ریزی توسط قالبها بسیار صاف و هموار بوده و از بسیاری هزینه های نازک کاری ساختمان  کاسته وبدلیل مقاومت و کیفیت بالای ساخت ، می توان قالبهای فلزی را به عنوان یک سرمایه ماندگار جهت مجریان محترم صنعت ساختمان تلقی نمود.


آدرس:شادآباد ،بهاران 1 ،بلوک 30، پلاک 22

تلفن:66317536

همراه:09123277566